HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Előszó

Üdv! A blogom főként a neronokkal és a 40k-val foglalkozik de találhattok itt Fantasy-val kapcsolatos csatajelentéseket, irományokat, konvertálásokat, képeket és még sok minden mást ami a games workshoppal kapcsolatba hozható.

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.09.15. 19:13 Ck

Vér a mocsárban

"Az újult erővel ébredő napsugarak vetettek halvány fényt, megvilágítva a végtelenségbe nyúló mocsárt. Az ébredező fák tövén madár dalolt. Állatok kószáltak a sűrű aljnövényzetben. A csendet lánctalp csikorgása törte meg. Fák tövestül szakattak ki. Ágakat  gallyakat szaggatott a Rhino, mely félelmet nem ismereve rohant tovább. A chaos hívei kísérték útjára a tankot. Fémbogarak közeledtek a hívők felé. Ellepték őket, mindenütt ott voltak. Szaggatták tépték a gárdisták húsát, páncélját. A távolban gauss nyalábok villantak. Majd megjelentek az első igazi necronok. Élőfém páncélba öltözött  halált hirdető ördögök. Némelyiket a mocsár nyelte el, majd kikászálódott belőle, rendbe szedte magát és indult tovább a Chaosgárdisták felé. A csata elkezdődött."


 

Hello mindenkinek !

Abban a megtiszteltetésben volt részem, hogy részt vehettem( most hétvégén) életemben először a Free Fire Zone nevezetű warhammer/40k versenyen. Meg kell hagyni a hangulat nagyon jó volt, a színvonal magas volt, és a játékosok is jó fejek voltak, kiváltképp a klubbtársak :). A 40k verseny 3 csatából állt, mindegyik különböző küldetéssel. Az általam játszott csatákat szeretném most leírni, ( már amennyire emlékszem). Legelőször is az elsőt. Vágjunk is bele:

Az első csatámat nagyon frissen és felvillanyozva, bár kicsit túl magabiztosan kezdtem. Ellenfelem ( neveket most nem írok le, így nekem is könnyebb ) chaos space marineokkal játszott. Volt egy rhinoja, benne berzerkerek  egy chaos space marine squadja  és egy raptor osztaga. ( felszerelést nem tudom pontosan, találgatni nem akarok ) Én 4 destroyert 13 warriort és 5 scarabot hoztam. A terepet nem részletezném, az első képen mindenki jól látja. Azt viszont leszögezném hogy a küldetés a terepasztal négy részre felosztott "zónáinak" biztosítása, tehát területszerzés. A játék alatt végig életben volt az a szabály, hogy bármilyen egység aki mozogásra szánja el magád d6 dobásra köteles és 6-os esetén d6-nyi  sebet szenved 4+ on ( mentő van ellene). Nagyjából ennyi részletesebb leírás a küldetésről  az Ffz honlapján. Tehát,felpakolás után eldöntöttük ki kezd és nekivágtunk a játéknak.     

 

 

 

Az első kört én keztem. Ahogy a képen is látható a scarabokkal turboboost-oltam az erdő elé. Lőtem ahogy csak tudtam és a rhinonál elértem, hogy nem lő.( késöbb kiderült nem a tankot hanem az egységekett kellett volna a destroyerekkel célba vennem. Az ő első körében előrébb jött a rhino ,smoke- ot lőtt, mindenki más tüzelt a scarabokra - leszögezem, hogy rosszul emlékeztem a mentőjükre mert 4+ dobtak 2+ helyett ami turbobbost után fedezék mögött van nekik ( az én hibám többet a versenyen nem néztem be:) )- A raptorok megverték őket közelharcban, majd egy picit hátráltak félve a warrioroktól. Az én második körömben kimozdultam fedezékből, sajnálatos módon 6-ossal  és jó sebzésdobással  magam ellen a speciális szabály miadt ( amit fenn említettem) 2 warrior "megfeküdt". Mivel a nehézterep tesztre is keveset dobtam, nem volt meg mindenkinek a rapide táv, de azért okoztunk elég sok sebzést, bár ő kettő kivételével megdobta mind a mentőket. A destroyerek közelebb jöttek, lőtték a tankot, aki ködfelhőbe burkolódzott. Lesett egy fegyvere. Azt hiszem mindössze ennyit értem el.

 

 

  Az ő 2. körében berohant a raptorokkal és kiszálltak a berserkerek is akik szintén megrohantak. A vártal megeggyezően teljesítettek a warriorok , mind meghaltak. Phase Out lett( több kör asszem nem nagyon volt)  és mi szépen hazateleportáltunk. 1-0  a világegyetem többi népének- gondoltam -, na de mi lesz a folytatás?

  

 

 "A Semmiből felbukkant necronok egy szempillantás alatt váltak köddé. Néhány üvöltöző Chaos gárdista még mindig a képzeletbeli ellenséggel viaskodott. Mikor ráeszméltek mitörtént, förtelmes kacaj jött ki torkukon és soraik rendezése után tovább vonultak a látszólag békésnek tűnő mocsár immár vérben ázott felszínén"

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://acelhullak.blog.hu/api/trackback/id/tr641384604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása