HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Előszó

Üdv! A blogom főként a neronokkal és a 40k-val foglalkozik de találhattok itt Fantasy-val kapcsolatos csatajelentéseket, irományokat, konvertálásokat, képeket és még sok minden mást ami a games workshoppal kapcsolatba hozható.

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.11.17. 18:57 Ck

Hogyan készítsünk Láva talpat?

 

 Láva talpat nem nehéz elkészíteni és nagyon mutatós tud lenni egy figura alatt. Alapjába véve elkészítéséhez csak egy talpra és némi homokra ( amely lehet az utcáról, vagy  kertből hozott hétköznapi homok, az én esetemben, az állatkereskedésben vásárolható  sivatagi homok) van szükséged melyet feldobhatsz külömböző extrákkal például kavicsokkal, 40k bitzekkel valamint a necronoknál ez lehet akár egy kristály is ( én a megmaradt figurák keretjeit szabdaltam kristályformájúra). Leragasztózod a talpat, majd belemártod a homokba és kész is. ( A gyengébbek kedvérét arra kel csak  figyelni hogy ahova lávafolyamot tervezed azt ne ragasztózd le ) Az extrákat rátolod és máris készen áll a festésre.

A képen elég rosszul látszik a talp de én a lávát a következő módon festem: scab redel lealapozom , majd rámegyek blood redel. Utána a talptól függően hogy menyire akarom rámegyek kikevert narancssárgával és végül sárgával ezek szerintem olyan igazi lávás hatást keltenek. A kavicsot drybrusholom egyre világosabb fortress grey el és már kész is a talp. Néha még a vöröses effektet a kavicsra is ráviszem, hogy egyedi hatást köcslönözzön.

Összességében a láva talp nem annyira bonyolult mint az ember hinné, nem  muszáj drága előre gyártott talpakat beszerezni és jó szórakozást nyújt az elkészítése! Nekem minden necron figurám alatt ilyen díszeleg!

 

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://acelhullak.blog.hu/api/trackback/id/tr231532503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pörkölt 2009.11.19. 17:17:41

Jó írás. Én buborékokat is csináltam volna rá, hogy "3D-s" hatást keltsen.

Ck 2009.11.21. 10:06:53

@pörkölt: Jaja, akár még lávához hasonló masszát is vehettem volna wargammersnél de nem akartam drágítani rajta. Egyébként a buborékot miből gondoltad?

pörkölt 2009.11.21. 22:35:36

Gyakorlatban még nem próbáltam, de hallottam, hogy félbevágott kis golyókból, vagy van az a fehér cucc, amibe pl dvd-ket csomagolnak.Asszem hungarocell vagy mi.na az áll még iylen apró bogyókból.

Ck 2009.11.22. 11:51:18

@pörkölt: Esetleg az ilyen játékfegyverekbe kapható kis műanyaggolyók v. mik jók lennének. ( abból van sok). A lávát fellehetne még puttyval vagy más gyurmával dombi 3ds-re majd egyik talpon kipróbálom.

pörkölt 2009.11.24. 17:47:00

ok mindenképpen írj róla egy cikket!
süti beállítások módosítása