HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Előszó

Üdv! A blogom főként a neronokkal és a 40k-val foglalkozik de találhattok itt Fantasy-val kapcsolatos csatajelentéseket, irományokat, konvertálásokat, képeket és még sok minden mást ami a games workshoppal kapcsolatba hozható.

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.12.30. 15:04 Ck

A jedi visszatér- 1 rész: Space Marine Squad festése

Üdvözlök mindenkit ismét!

Hosszú hetek után végre ide is eljuthattam és lehetőségem adódott egy újabb cikkre. Ebben és  következő néhány bejegyzésben a space marinjaim festéséről ejtenék pár szót. Pontosabban nem is az enyémek mert elvállaltam, hogy kifestem a szegedi Sárkánytűznek a bolti bemutató játékra szánt figuráinak egy részét.( amúgy még most is ezen dolgotok mert ahogy a blogra a festésre se jutott túl sok idő és néha lusta voltam festeni) Black Reaches Marinokról van itt szó melyeknek a  festése és színvilága saját ötlet és nem akartam semmilyen rendházhoz kötni őket. Íme az eredmények:

 

 

 Szóval itt az első kép. Mint láthatjátok egy osztag űrgárdista pihen festésre várva az asztalomon. Fekete GW-s sprés alapozót használtam a ragasztás és sorjázás után.( amúgy mindenhez azt használok)

 

 

Miután megtaláltam az álldozatot a festésem bemutatásához talpánál megfogtam és szem magasságába emeltem. Az ecsetetet kicsit bevizesztem kiválasztottam a megfelelő színt letekertem a kupakot... Na jó ez egy csöppet túl részletes. Ugorjunk.:) Szóval enchanted bluet használtam a páncél festéséhez, felvittem a figurára ahogy tudtam , volt ahol úgy éreztem a fekete színt meghagyom. Erről a képről kb ennyit tudok mondani.

 

 

 

 

 

 

 

Itt a világos kékes részekre kell koncentrálni mert az alap kék után a highlight következett. Fehérrel keverve külömböző világoságú kéket kevertem és  rétegezve a szélekre, élekre festettem.

 

 

 

Nem a legelőnyösebb kép erről a szerencsétlenről de a kék festés után a vállasok festése következett.  A váll/láb körüli részt pirosra ( sima blood redre) festettem majd azt is a kékhez hasonlóan highlightoltam.

 

És most hátulról is megszemlélhetitek. Hát nem gyönyörű? :D Nekem tetszik de ott van még az a fekete paca a közepén, elkéne tüntetni... Ezért a backpackhez különböző színeket használtam.

 Az alap itt a boltgun metál volt azt követte highlightként a   chainmail és végül a mithril silver(ezt már csak a sarokra)

 

 

 

 

 

 

Íme más szögből már egy kész figurán a backpack

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Ezek után a fegyvert szoktam általában megcsinálni bár ez változó. A fegyvernél a techinka kb ugyanaz mint a backpacknél annyi különbséggel hogy egy kicsit több boltgun metált hagyok rajta látszani.

 

 

Ugyan ez a techinka egy másik fegyónál. Még annyi megjegyzés képpen ehhez hogy a lézercélzót vörössel szoktam festeni világosabb pirossal akár rózsaszínnel a közepét ( esetleg fehérel). Ezen  a képen ez nem látható sajna

 

 

 

 

 

 

 

 Egy másik fegyver: a lángszóró. Ez annyiban más téma hogy it vörös/narancssárga highlightot alkalmaztam a csövön a láng hatás eléréséhez. Alap vörös majd a vége felé haladva kevert narancssárga festék ( a sárgából és vörösből keverve)

 

 Ha kész van a fegyver jöhetnek az apróbb részletek. A szem tartályok, táskák, gránátok, koponyák,jelképek  stb.

 Nem lett éles a kép de gondoltam szánok erre a jelképre is egy kockát. Midnegyik marine figurán sárgára festettem, a széleket pedig szintén highlightoltam

 

 

 

 

 

 És íme a kész figurák.( Hátsó képet elfelejtettem csinálni de az egyik képen mint mondtam egy kész figu hátulját láthattátok)A lángszórós a fegyvere miatt nagyon a szívemhez nőtt. Amúgy ezek még az első próbálkozásaim  voltak , előre haldva mindig egy picivel jobbak lettek és bele jöttem a festésükbe. Aki elsőnek fest marine-okat annak azt tudom tanácsolni hogy ne csüggedjen az első próbálkozásai után ha azok a vártnál rosszabbak lettek. Ezekhez az apróságokhoz nagyon sok türelem és kitartás szükségeltetik de megéri kifesteni őket és ha úgy találják meg is hálálják nekünk a beléjük fektetett energiát a csatatéren.:) Mára ennyit, igyekeztem tömör lenni, lehet túlságosan az lettem de majd a képek elmondják azt amit nekem nem sikerült. Legközelebb a Drenya festésével térek vissza.

 Üdv.: Ck

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://acelhullak.blog.hu/api/trackback/id/tr32548437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása