HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Előszó

Üdv! A blogom főként a neronokkal és a 40k-val foglalkozik de találhattok itt Fantasy-val kapcsolatos csatajelentéseket, irományokat, konvertálásokat, képeket és még sok minden mást ami a games workshoppal kapcsolatba hozható.

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.12.28. 20:09 Ck

A kezdetek kezdetén

Gondolom sokan jártak már úgy, mint én. A minap az éves modellrészlegem takarításán fáradoztam ( had ne mondjam nem volt balesetmentes) és mikor a régi fantasy és 40k figurákat pakoltam a kezembe akadt hajdani első figurám...

 

Úgyvélem mindenkinek aki huzamosabb ideje benne van a modellezős hobbiban, olykor-olykor vissza kell tekintenie a kezdetekhez. Oda mikor még izgatottan várta az első doboz figura felbontását. Mikor megvette az első festékeit vagy mikor először érezte a ragasztó erős szagát. Én is ezt tettem és alaposabban megszemléltem a figurát. Nem volt ez se szépen öntött se szépen sorjázott még csak nem is szépen festett de akkor is az első volt.Az első öszerakott, festett szóval késznek nyilvánított figurám. Egy beastmen regiment egy konvertált katonája volt kezében két baltával. Alig volt pár doboz festékem akkortáljt, így hát a színválasztéka se valami bőséges. Szóval miközben kezemben tartottam arra gondoltam miért ne tarthatnám meg és tenném valami észrevehetőbb helyre, hogy emlékeztessen a múltra és hogy lelket öntsön belém és átsegítsen a nehezebb időkön mikor nem lesz ötletem a festésre v. kétségeim támadnak a festési színvonal miadt. Mindenki kicsiben kezdte gondoltam. Így hát megtartottam. Azóta a polcom elején virít ;)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://acelhullak.blog.hu/api/trackback/id/tr861629112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása