HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Előszó

Üdv! A blogom főként a neronokkal és a 40k-val foglalkozik de találhattok itt Fantasy-val kapcsolatos csatajelentéseket, irományokat, konvertálásokat, képeket és még sok minden mást ami a games workshoppal kapcsolatba hozható.

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.08.09. 15:27 Ck

Guruló Halál

Üdv ismét!

 

Ebbben a bejegyzésben a most elkészült skaven doomwheel-emről ejtenék pár szót.( és nem éppen erről a képről :) )

Kíváncsi vagy folytatásra és a képekre is? Akkor ne habozz a továbbra kattintani!    

  Először is megkell mondjam tovább tartott az elkészítése mint vártam. Ebben némileg közre játszott az is, hogy nagyon sok alkalommal nem volt kedvem folytatnia festését és az is, hogy kicsit elszámotlam magam, mert hát ha az ember utánna keres a neten, lát róla pár képet és azt hiszi, (legalábbis én), hogy egyik pillanatról a másikra elékészíthet egy ilyen gyönyörűséget. Ez koránt sem így van.                                                             Önmagában már az is gondot okozott hogyan alapozzak le egy iylen sok részből álló modellt. Magamhoz képest szokatlan alapozási technikát használtam: még a keretből való kivágás előtt lefújtam az egészet nem bajlódva késöbb a fújatlan részek kézzel való festésével. Ha lúd, legyen kövér, gondoltam.                                                              Aztán következett a részekben való festés ( mert ugye ezt összeragasztás után nem lehet jól kifesteni, de nem ám!). Nekiestem a kisebbb részeknek és nagy örömömre szolgált hogy gyorsan sikerült kiötölni a burkolatnak egy ilyen rozsdás, fémes effektet. Pár apró részlet után, ( amelyekkel képes voltam több órákat tökölni) a kezdeti nagy lelkesedés alábbhagyott  és egy héttel késöbb amikor újra nekiestem, inkább a talpat alakítgattam.     Mikor  az egyik kezelő kifestését befejeztem ( megjegyzem másfél héttel késöbb álltam neki és ez is több órás pepecselés volt) újra kedvet kaptam a munkához. Következett a géptest, sok vezetékkel és a második, egyben a legszebb és legfontosabb kezelő kifestése. Erre már nagyon ráfeküdtem és majdnem két egymást követő teljes napba telt mire befejeztem. Következett pár apró részlet és a zászló maradt utoljára. Nem bírtam  megállni a kísértést hogy egybe ne lássam a modellt ígyhát nekiestem a ragasztásnak úgy hogy ami maradt még a festésből azt utánna is elvégezhessem gondtalalnul.                                                                                                          Na és itt következett egy számomra óriásinak tekinthető ballépés. A pillanatragasztóm, egy már sokat használt félig beszáradt szar volt ( utánna ki is dobtam) és mikor az egyik kereket ragasztottam a testhez egy félkörömnyi nagyságú pöttyöt ejtettem a kerékre, megjegyzem egy olyan pontra ami felül van és a legláthatóbb. Na ekkor bepöccentem és azon voltam hogy kivágom a kukába. De... valahogy még mindig nagyobb volt bennem a kísértés hogyha már ennyit szenvedtem a modellel, akkor lássam végre készen. Megtettem mindent ami tőlem telt, hogy eltüntessem a foltot. Felitattam, lefújtam matt lakkal mert eléggé csillogott. Egy, a felületre ragasztott kispatkány majdnem az egészet eltüntette. Örültem, mert tuttam hogy jól orvosoltam a hibámat és ez nem sokat, talán semmit nem ront a modell kinézetéből. Befejeztem a ragasztást, a kisebb részeltek festését és ímme. Előttem állt egy, a számomra tökéletesen megmintázott és festett félelmetes skaven machina amely méltó ellenfele lesz bárkinek a csatatéren. Bár azt mondtam teljesen kész volt a modell egy valami még hátra  volt. Ki kellett festeni a zászlót. Ezt azért hagytam utoljára mert még nem jutott semmi az eszembe a seregzászló jelképével kapcsolatban. Újabb hosszú órákat gondolkodtam és egy jelképet ötöltem ki, majd felfestettem de gyorsan le is töröltem mert nem volt még tapasztalatom zászló festésben és nem is tetszett, aztán úgy döntöttem , hogy nem lesz semmi jelkép a doomwheel zászlóján összefüggésben a fluffal ahol csak "legnagyobbak"  érdemlik meg azt a kiváltságot hogy láthassák a Varlord klánjának jelképét és ezzel a jelképpel  csak a legnagyobb csatákban lehet találkozni a zászlón. És ezzel befejezettnek nyilvánítottam a modellt és az első éles bevetéséig- amely remélhetőleg Puszti haverom elleni meccs lesz, talán holnap ( amelyről majd beszámolok) a polcon pihentetem.     

Itt van nyolc kép az elkészült machináról: ( a hézag ne zavarjon meg 8 db van)

 


 

 

 

 

 

 

 

   


 

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                   


                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 


              


    

                                                                                                                                                


 

Remélem izgalmas témával szolgálhattam mára. Mégha a festés közben nem is készítettemképeket, bízok benne, hogy a szövegből ki lehetett venni a részleteket. Még így a végére hozzáteszem hogy a képek közti hézag miértjéről halvány fogalmam sincs és hogy a képek minősége annyira jó, hogy kihangsúlyozza az amúgy láthatatlan melléfestéseket. Igyekeztem szépen dolgozni! ;) Örülök hogy ma is velem voltatatok, találkozunk legközelebb! Ck                                                                         

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://acelhullak.blog.hu/api/trackback/id/tr252209725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása