HTML

Ha csak ezt az oldaldobozt látod, akkor egy olyan sablont választottál, amiben csak balhasáb van, az oldaldobozaid viszont alapértelmezésben a jobbhasábba kerülnek. Menj be az Oldaldobozszerkesztőbe (Megjelenítés / Oldaldobozok), és kattints a Hasábcsere gombra!

Előszó

Üdv! A blogom főként a neronokkal és a 40k-val foglalkozik de találhattok itt Fantasy-val kapcsolatos csatajelentéseket, irományokat, konvertálásokat, képeket és még sok minden mást ami a games workshoppal kapcsolatba hozható.

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2011.01.22. 14:21 Ck

Sárkányfészek- fantasy battle report

Üdv újra mindenkinek!

Múlthéten pénteken Puszti haverommal játszottam 1250 pontos fantasy csatát. A csatáról itt olvashattok !

Figyelem! A Csatát ork szemszögből is megtekinthetitek itt: ejgoblinsziv.blog.hu/

 

Bevezetésként annyit hogy mindketten a meccs előtt dobtunk össze egy listát és nagyon rég csatáztunk már, ezért eleinte döcögősen ment ( Szerencsére Dí barátunk nézőként jól kente a szabályokat és besegített. Utólag is köszönöm neki :D) -- Azok a rohadt hézagok a képek között. Pedig már mindent megpróbáltam. Na mindegy nézzétek el megint nekem ha lehet--

A listám:

  • 2x30 salve semmivel
  • 2x35 clanrat, shieldel full commandal, pajzsal
  • 1 doomwheel
  • 25 paluge monk, full commandal és plauge bannerel
  • 2 weapon team a clanratokhoz ( 1 warpfire és egy mortar)
  • 1 warlock (lvl 0 varázsló) doomrockettel
  • 1 plauge preast 4+ os invi mentővel ( lvl2 varázsló)

Mint láthatjátok ratyi lista de fun meccsre megfelelt. Ellenfelem listáját nem nagyon tudom de hozott egy póklovas egy farkaslovas , egy sima ork egy tápabb ork, 2 kis ork íjjász és 1 nagy goblin íjjász osztagot. Hősei 1 ork egy tápabb generális és egy goblin hős volt, aki adta az íjjász osztagnak a poisoned támadásokat. ( Pontosabb leírás Puszti blogján: ejgoblinsziv.blog.hu/)

 

 A Szarvas nem tudom hogy került oda....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Hát nem isteni ahogy világít? Ezért érdemes harcolni...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Valószínűleg egy szerencsétlen Óriás lehettt aki megkívánta reggelire a Sárkánytojásokat. Pech, így járt...

 

 

 

 

Felpakolás:

Nekem kicsit lassabban ment, mert elő kelet halásznom a legmélyebb barlangok legmélyebb termeiből kegyenceimet.

 

Nem írom le hogy mit hova raktunk mert látszik valamennyire. Egy kis segítség:

Jobblór balra nekem volt: Doomwheel,Clanratok a Warlockkal és  a lángszóróval,Plauge monkok a Priesttel, Slavek, Clanratok a moratrral, Slavek

Pusztinank balról jobbra volt: A bozót takarásaba kis ork íjjász osztag, póklovasok, goblin íjjászok, orkok, ork íjjászok, táp ork osztag, farkaslovasok

Terep: Minden amit  találtunk. Közös megeggyezésel felkerült az "asztalra" egy "óriáskoponya" "sárkánytojások" és még egy "erdő" is. Hát nem voltunk kreatívak? :D

Körök:

Na ezt inkább nem, majd egybe leírom. Nincs mindről kép és már énsem emlékszem. :D

Ó az a csodás kezdés... Mágiát akartam bevetni a kis ződek ellen ( varázslataim: Breath Vermintide)de a fejemre a miscast miatt egy nagy sablon hullott, ledarálva a fél osztagot... De a Generális Preast 4+ át megdobta. Éljen!

Szóval a játékot én kezdtem és még a szerencsétlen mágia fázisom előt pár egységgel mozogtam. Lövés nem volt a Mortar nem talált a Kerék lövését meg visszafogtam és inkább bemozogtam a tojások mögé védve ezzel az oldalamat.

 

" Előre Krikit adjunk nekik!!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Puszti első körében nem lőtt mert nem ért el egy picit mozgott az egységeivel. Utánna én következtem és előre rontottam, Sajnos a Hörcsögkerék nem érte el az íjjászokat de legalább párat lesütött belőlük. Salvek berohanták az orkokat kb ennyi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Puszti győz slavek meghalnak, robbanás, pár Brunyi leesik innen onnan de semmi extra. Vér szagát megérezve előre rontok és elkapom az okrokat a clanratokkal és a monkokkal. Megy a Csip-csap és lám! A túlerő győz. Patkányok nehezen de átrágják magukat az ork osztagon. Közben a Preast egy párbajba bonyolodik de megszakad mikor megfutnak az orkok. Üldözök a clanratokkal utol is érem, HALÁL. Sajnos a plauge monkok is mennek üldözni és pont a mérgezett támadással megáldott íjjászok előtt állnak meg... Pech. És hogy HOL a doomwheel?. Hát én is ezt kérdezném meg. Előző körben kapott 40 mérgezett íjjász lövést, lement 1 sebre és berohanta támadóit. Sajnos a Szarvaspatkány nem volt vele a csata során.... Na mindegy.

A Goblinokat nem lehet lefotózni, olyanok mint a vámpírok. Ha lencsére veszem őket a kép elmosódik... :D

 

 

 

 

 

 

 

( Itt éreztem úgy hogy még nagyon sok mindent kell megtennem hogy jól nézzenek ki a Skavenjeim)

 

 

 

 

 

 

Sokáig bírták a fiúk, buszke is vagyok rájuk. De itt már a 4+ se segített a hősnek, a monkok meg ugyebár mentő nélkül rohangálnak.

 

 

 

 

 

Jött pár kör amiről nem csináltam képet. Puszti a másik ork osztaggal üldöz, kergeti a patkányaim farkát khmm :D. Kisebb nagyobb sikerrel. Egy clanrat osztagom beszorul a pókokba de 2 kör múlva átrágja magát rajtuk és leüldözi őket. De aztán ők maguk is odaveszenk. Mozgások itt ott és a meccs nagyjából végéhez  ért. Farkaslovasok mozognak még egy kicsit de semmi nagyobb dolog nem történik már. A csatatér kihaltnak tűnik az orkok elviszik amiért jöttek, a Sárkánytojásokat. Vagy mégsem?

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://acelhullak.blog.hu/api/trackback/id/tr892605023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PUSZTI 2011.01.22. 15:55:06

Jó csataleírás lett ez is, csak néhol volt benne pár apró tévedés. De ennyi idő elteltével ez természetes.
" Előre Krikit adjunk nekik!!" <--- Kevenc szöveg. :D

Viszont én is mostmár be tudok szúrni az enyémbe egy ide mutató linket.

Visszavágó? 1700 pont?

Ck 2011.01.22. 18:23:07

Hmm okés. Emeljük a tétet és a pontokat :D. Részletek majd megbeszéljük :D

kabaman 2011.01.22. 20:52:08

Hejhó, nem rossz kis csatajelentés, de a Pusztiét is hozzá kell olvasni. Két félből kijön egy :-)

A sárkány mamit miért nem tettétek be a tojások mellé? Vagy éppen elment a boltba csirkefarhátért, és addig lecsaptátok rántottának a kicsiket? :-)

CK, gondolom ezek nem azok a patkányok, amiket annó még 2-3 éve láttam Szegeden járva, azok már ki vannak festve?

Üdv: Kaba

Ck 2011.01.22. 22:57:35

@kabaman: Őőő nem, persze azok már" készen" vannak.... Csak nem szeretek festett sereggel játszani khhmm :D Jó igazából még nincsenek. Pont mikor neki álltam volna jött az új kiadás...
Még 1-2 listát teszteli akarok normálisan és akkor amim van új figura összerakom. Addig meg tűrni kell a talpakat... De mentségemre szóljon h a 40k necronok festve készen vannak.

A Sárkányt meg sztem én nem akartam betenni túl nagy helyet foglalt volna.

PUSZTI 2011.02.02. 02:02:49

Klánpatkányt ígyis-úgyis hozol, mintahogy slaveket is. Akár ki is festhetnéd őket...
Mennyivel faszogányosabb a festett sereg a képeken is? Hát még élőben, mikor nem fuckin talpak meg szükre bábuk ellen kell játszani.
süti beállítások módosítása